Klachten

Bij InternetToday staan onze klanten centraal en hechten we grote waarde aan persoonlijk contact en betrokkenheid. We streven ernaar om de beste, snelste, meest gebruiksvriendelijke en veiligste IT-oplossing(en) te bieden. Echter, begrijpen we dat er momenten kunnen zijn waarop je niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening en/of ons productaanbod. We willen dit dan ook zo snel als mogelijk oplossen.

Hierbij zijn duidelijkheid en transparantie altijd onze uitgangspunten. Ben je ontevreden over InternetToday dan willen we je vragen onderstaand klachtenformulier te gebruiken om jouw feedback met ons te delen. We willen graag van je horen zodat we gezamenlijk een passende oplossing kunnen vinden. Want alleen op die manier kunnen we onze dienstverlening en ons productaanbod nog verder verbeteren.

Onderstaand klachtenformulier wordt rechtstreeks naar de directie van InternetToday gestuurd, waarna jouw feedback direct in behandeling wordt genomen. We zullen dan ook zo snel mogelijk contact met je opnemen.