Dienstverlening van BusinessConnect overgenomen door InternetToday
Zoals in eerdere berichtgeving is aangegeven, worden de diensten van BusinessConnect per 1 januari 2025 overgenomen door InternetToday. Met deze overgang gaan er een aantal dingen veranderen. Zo ga je onder andere veel meer dingen zelf kunnen regelen via mijn.internettoday.nl.. Ook administratief veranderen er een aantal zaken. Zo hanteren we een andere manier van facturering. In de 'Veel gestelde vragen' sectie op deze pagina vertellen we je hier alles over. Maar graag willen wij je allereerst welkom heten en stellen we onszelf graag voor.
Wie is InternetToday
InternetToday, een handelsnaam van TodayConcepts B.V., is een full managed services provider (MSP) die werkt uit een pure passie voor techniek. Wij leveren sinds 2001 managed hostingoplossingen voor zowel eindgebruikers en resellers. Met ruim 23 jaar ervaring zijn wij één van de grotere managed services providers van Nederland. De kwaliteit van onze diensten verbetert iedere dag door mee te denken met onze klanten en te luisteren naar feedback. Hierbij staan een persoonlijke benadering, betrokkenheid en duidelijkheid voorop. Deze kernwaarden maken dat we een hoge klanttevredenheid hebben. De duidelijkheid komt onder andere naar voren met de belofte dat bij ons een afspraak ook daadwerkelijk een afspraak is. En die komen we na. Altijd.
Met meer dan 12.000 klanten, 200.000 domeinnamen onder beheer en meer dan 75.000 via ons gehoste websites helpen wij dagelijks onze klanten naar een hoger niveau. Onze kracht is dat we meedenken met onze klanten, dat we snel schakelen, service verlenen zoals het hoort en IT-oplossingen implementeren die onze klanten echt verder helpen.
Welke diensten levert InternetToday
Met ons team opereren we vanuit 3 verschillende datacenters in Nederland en beheren we honderden dedicated- en virtuele servers (AWS, Azure of onze eigen Cloud).
Daarnaast biedt InternetToday tools voor resellers via mijn.internettoday.nl, waarmee domeinnamen en SSL-certificaten volledig automatisch aan te vragen zijn. Ook voor reseller webhosting ben je bij ons aan het juiste adres.
Uiteraard kun je ook bij InternetToday terecht voor allerhande licenties voor jouw servers zoals DirectAdmin, cPanel, Plesk, Installatron en vele tientallen andere (Microsoft) licenties. Een overzicht van de producten en diensten van InternetToday:
- Domeinnamen
- SSL-certificaten
- Hosting - Linux, Windows, WordPress, Joomla, Magento, Webshop
- Virtual Private Servers (VPS)
- Dedicated servers
- Managed services - Virtuozzo, Amazon Web Services (AWS), Microsoft Azure, Apache CloudStack, Disaster Recovery Tests (DRT), Service Level Agreement (SLA)
- Licenties – SpamExperts, Patchman
Wat verandert er?
In principe verandert er voor jou vrijwel niets. We respecteren de contracttermijnen zoals je die met BusinessConnect hebt afgesproken. Daarnaast blijven de prijzen die je voor de dienstverlening van BusinessConnect gewend was hetzelfde.
InternetToday & ISO 27001
InternetToday is ISO 27001 gecertificeerd, de internationale standaard voor informatiebeveiliging. Samen met onze Information Security Officer vormt deze certificering de basis van onze organisatie en aanpak.
Kwaliteit staat bij ons voorop, en om dit te waarborgen, hebben we diverse certificeringen behaald. Deze certificeringen helpen ons niet alleen om voortdurend te verbeteren, maar zorgen er ook voor dat de kwaliteit van onze diensten continu wordt bewaakt, zowel door externe audits als interne processen.
Hoe kun je ons bereiken?
Om je te ondersteunen bij eventuele vragen is de telefonische helpdesk iedere werkdag via +31 (0)88-7507000 bereikbaar van 9:00 tot 17:30 uur.
Daarnaast kun je via mijn.internettoday.nl veilig met ons chatten of een ticket aanmaken. Een ticket kun je ook aanmaken door te mailen naar support@internettoday.nl.
- Je krijgt je facturen (per e-mail) voortaan vanuit de administratie van InternetToday. De link in de mail gaat net als nu naar betalingsprovider Mollie.
- De bankrekening is gewijzigd naar:
IBAN: NL25RABO0133503615
T.n.v.: InternetToday.nl
Tijdens de eerste weken krijg je toegang tot ons belangrijkste systeem; mijn.internettoday.nl.
In deze portal kun je:
- 1.200+ verschillende domeinnaamextensies realtime registreren.
- Je huidige domeinnamen en SSL-certificaten beheren.
- Gebruikmaken van onze gratis Managed DNS.
- Binnen mijn.internettoday.nl vind je ook je facturen terug.
Wil je meer weten over onze IT-oplossingen?
Neem dan contact met ons op.
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 17:30.
Veel gestelde vragen
Hoe log ik in mijn account?
Een ander hostingpakket en een andere aanbieder. Dat betekent ook een andere manier van inloggen. Je kunt gemakkelijk inloggen in het InternetToday portal via de mijn.internettoday omgeving. De logingegevens ontvang je vanzelf van ons.
Ik ben het wachtwoord van mijn mijn.internettoday omgeving vergeten. Wat nu?
Het kan natuurlijk gebeuren dat je je wachtwoord niet meer weet. In dat geval ga je naar de mijn.internettoday omgeving waar je direct op 'Wachtwoord vergeten' kunt klikken. Je vult je gebruikersnaam of klantnummer in; deze gegevens vind je in de welkomstmail die je van InternetToday ontvangen hebt. Nadat je op 'Wachtwoord resetten' geklikt hebt, ontvang je binnen enkele ogenblikken een mail met het onderwerp 'Verzoek tot wijziging wachtwoord'. In deze mail tref je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is geldig voor 30 minuten. Heb je de aanvraag tot resetten van je wachtwoord niet gedaan, dan kun je de betreffende mail verwijderen.
Hoe log ik in op mijn control panel?
Waar je met BusinessConnect gewend was aan een bepaald controle paneel, is dat bij InternetToday niet anders. De manier van inloggen is wellicht anders. Via het InternetToday portal log je gemakkelijk in op het controle paneel.
Wat gebeurt er met de looptijden van mijn hostingpakketten?
De looptijd en eindatum van de hostingpakketten blijven hetzelfde. Het overzicht van jouw hostingpakketten en de verloopdata vind je in je mijn.internettoday omgeving.
Kan ik mijn hostingpakket upgraden?
Wij snappen natuurlijk als geen ander dat de keuze voor een hostingpakket afhankelijk is van jouw behoeften als klant, het soort website dat je hebt en de plannen die je hebt met je website(s). We kunnen ons dan ook voorstellen dat je het pakket waar we je naartoe migreren wilt upgraden. Dat is natuurlijk mogelijk! Je regelt dit eenvoudig zelf in je mijn.internettoday omgeving.
Kan ik mijn hostingpakket ook downgraden?
Wij snappen natuurlijk als geen ander dat de keuze voor een hostingpakket afhankelijk is van jouw behoeften als klant, het soort website dat je hebt en de plannen die je hebt met je website(s). Het kan zijn dat je hostingpakket gewoonweg te groot is geworden en dat je daardoor behoefte hebt aan een kleiner pakket. Naast het upgraden van je hostingpakket kun je je pakket ook downgraden en ook dit regel je eenvoudig zelf in je mijn.internettoday omgeving.
Het verlengen van de diensten die je afneemt bij InternetToday is veranderd. Hoe gaat het in z'n werk?
Bij InternetToday wordt de dienst of worden die diensten die je afneemt automatisch verlengt; we hebben de autorenew-optie voor je ingeschakeld. Op deze manier loop je nooit het risico dat je webapplicatie van de een op andere dag offline is. Na automatische verlenging van een of meerdere diensten ontvang je achteraf een factuur met een overzicht van de verlengde diensten. Dit is anders dan bij BusinessConnect waar je zelf de diensten/producten die je wilde verlengen moest kiezen.
De facturen van InternetToday zijn anders. Hoe kan dat?
Bij InternetToday hanteren we een andere vorm van facturering. In de factuur, die je na automatische verlenging van de diensten/producten ontvangt, tref je een overzicht van deze afgenomen diensten/producten. Uiteraard vind je een overzicht van jouw facturen ook in je mijn.internettoday omgeving.
Ik heb een vraag over (een van) mijn hostingpakket(ten). Waar kan ik terecht?
Ons professionele customer supportteam zit iedere werkdag voor je klaar. Je kunt ons team gemakkelijk bereiken via de telefonische helpdesk die iedere werkdag van 09:00 tot 17:30 via +31 (0)88-7507000 bereikbaar is.
Kan ik achteraf betalen?
Ja. Bij InternetToday is het mogelijk om achteraf te betalen via automatische incasso of via het prepaid betaalsysteem zonder administratiekosten.
Hoe zit het met het verlengen van diensten als domeinnamen, hosting en SSL-certificaten?
Diensten worden standaard 30 dagen voor het verlopen verlengd als je de autorenew functionaliteit gebruikt. Je kunt dit zelf aanpassen via de autorenew instellingen in jouw mijn.internettoday omgeving.