Hoe maak ik een e-mailaccount aan in DirectAdmin?

Laatst gewijzigd 13-07-2020

Om een e-mail account aan te maken in DirectAdmin volg je de volgende stappen:

  1. Log in op DirectAdmin onder je gebruikersaccount.
  2. Ga onder het kopje "E-mail beheerder" naar "E-mail accounts".
  3. Klik op "Account aanmaken".
  4. Vul bij "Gebruikersnaam" de gewenste naam van het mail account in.?
    Dit is hetgeen wat voor het "@"teken staat in een e-mail adres.
  5. Vul bij "Wachtwoord" het gewenste wachtwoord in, of genereer een wachtwoord door op de blauwe knop de klikken.
  6. Bij "E-mail quota (MB)" kan je een limiet stellen aan de grootte van de mailbox, dit limiet in in Megabytes.?
    Wanneer dit limiet is bereikt kunnen er geen mails meer verzonden of ontvangen worden.
  7. Je kan een limiet stellen hoeveel mails er per dag verstuurd kunnen worden.
    Dit kan bij de optie "Verzend Limiet" gelimiteerd worden indien gewenst.
  8. Klik vervolgens op "Account aanmaken", hierna krijg je een samenvatting van het account.

Het account is nu aangemaakt en kan gebruikt worden in de mail applicatie.

Was dit artikel nuttig?
Zeker Niet echt!

Vragen over onze dienstverlening?

Onze support is op werkdagen bereikbaar van 9:00 - 17:30.